Ayla DemirAyla Demir
Ayla Demir
Okul Ortaokul
Adı Soyadı Ayla Demir
Branşı Görsel Sanatlar

Sanat yaratıcı düşünceyi, yaratıcı sorun çözme becerilerini, hızlı ve doğru karar verme yetisini, analitik düşünmeyi ve neden sonuç ilişkisi kurma yeteneklerini geliştirir. Ayrıca çocuklarda duyarlılığı, motor becerilerini, dil yetilerini ve sosyal becerileri geliştirmede de önemli bir yere sahiptir. Öğrencilerimin başta resim olmak üzere çeşitli sanat dallarında çalışmalar yaparak onların yaratıcılıklarını artırmaya ve kendi yeteneklerini keşfetmelerine rehberlik etmeyi hedeflemekteyim.

Lisans: Dicle Üniversitesi, Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, Resim-İş Öğretmenliği (2001-2005)

Ayşe OkumuşAyşe Okumuş
Ayşe Okumuş
Okul Fen Lisesi
Adı Soyadı Ayşe Okumuş
Branşı Din Kültürü Öğretmeni

Ayşe OKUMUŞ

E-Posta  : ayseeokumuss@hotmail.com

 

Eğitim

Lise     : Diyarbakır Anadolu İmam Hatip Lisesi (2008-2011)

Lisans : Dicle Üniversitesi İlahiyat Fakültesi, İlahiyat Bölümü (2011-2015)

               Yan dal: Dicle Üniversitesi İlahiyat Fakültesi, İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak

               Bilgisi Öğretmenliği (2011-2015)

 

Çalışma Hedefleri

Toplumsal sorumluluklarının bilincinde, akademik çalışmalarda niteliği önceleyen, disiplinlerarası yaklaşıma açık, mesleki yeterlik ve etik sorumluluk bilinciyle öğrencileri yetiştirebilecek, gelişmenin yaşam biçimi olacağı, yaratıcı ve eleştirel düşünce biçiminin devamını sağlayacak hedeflere ulaştıracak bir vizyonla mesleğimi sürdürebilmeyi hedeflemekteyim.

Ayşe TarhanAyşe Tarhan
Ayşe Tarhan
Okul Ortaokul
Adı Soyadı Ayşe Tarhan
Branşı Türkçe Öğretmeni

Çalışma Hedefleri

Eğitim, bir iletişim ve etkileşim sürecidir. Hedefim bu süreçte öncelikle öğrencilerimizin bireysel farklılıklarını dikkate alarak çağdaş eğitim anlayışı ile onların hem sosyal başarılarını hem de başarılarını en üst düzeye ulaştırmak ve en ileriye taşımaktır. İnsani değerlerin farkında olan bireyler olmalarını sağlamaktır. Hedeflerine ulaşmada yol gösterici olup her alanda öğrencilerimizin geleceklerine ışık tutmaktır. Kendine güvenen, kendini en iyi şekilde ifade edebilen, kararlı, ne istediğini bilen, yaratıcı, başarılı nesiller yetiştirmektir.

Bahri AkgünBahri Akgün
Bahri Akgün
Okul Anaokulu
Adı Soyadı Bahri Akgün
Branşı Görsel Sanatlar Öğretmeni

Eğitim

Diyarbakır Anadolu Güzel Sanatlar Lisesi ve Çermik Lisesi  (1999-2003)

Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi,Görsel Sanatlar Öğretmenliği (2007-2011)

Anadolu Üniversitesi, Sağlık Kurumları Yöneticiliği (2016)

 

Çalışma Hedefleri

Özel Diyarbakır İngiliz Kültür Okulları'nda öğrencilerimi hayatımın her anında yaşayarak ve tecrübelerle edinmiş olduğum ve yeniliklere açık bir perspektifle sanatsal ve sosyal yönleri güçlü, özgüveni yüksek ve başarılı bireyler olarak yetiştirmeyi hedefliyorum. Bulunduğumuz zamanın ve geleceğin koşullarını da dikkate alarak hazırladığım ve yaptırdığım çalışma ve projelerle öğrencilerimin yaratıcılıklarını, yeteneklerini ve kendilerini keşfetmelerini sağlarken bir taraftan da da toplumsal değerleri önemseyen bireyler olarak yetişmelerini sağlama idealindeyim.

Birdal AkkayaBirdal Akkaya
Birdal Akkaya
Okul İlkokul
Adı Soyadı Birdal Akkaya
Branşı Sınıf Öğretmeni

Eğitim

Lise     : Çüngüş Lisesi (1983-1986)

Lisans  : Dicle Üniversitesi Siirt Eğitim Yüksek Okulu

              (1988-1990)

 

İş Tecrübeleri

Ali Paşa İlköğretim Okulu (1991-2002)

Yunus Emre İlköğretim Okulu (2002-2005)

Merkez Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu (2005-2008)

Bağlar Fevzi Çakmak İlköğretim Okulu (2008-2011)

Yaşar Eğitim ve Kültür Vakfı İlkokulu (2011-2019)

 

Çalışma Hedefleri

Bilim, sanat ve teknolojide çağdaş medeniyetler seviyesine ulaşmak için biz eğitim emekçilerine ve siz değerli velilere büyük sorumluluk düşmektedir. Bu görevi üstlenirken öğrencilerime, özgürlükçü, yaratıcı, kendine güvenen, sorgulayan, eleştiren ve eleştiriye açık iletişim yönü kuvvetli sosyal aktivitelerle kendini donatmış, bilgi edinmede kendine uygun öğretim tekniklerini kullanabilecek, özyönetim becerisine sahip, geleceğe umutla bakmamızı sağlayacak özgür bireyler yetiştirmeyi hedefliyorum.

Cahit ŞimşekCahit Şimşek
Cahit Şimşek
Okul İlkokul
Adı Soyadı Cahit Şimşek
Branşı Beden Eğitimi

Eğitim

Lise           : İstanbul Bakırköy Lisesi (2009-2012)

Lisans        : Trakya Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu (2013-2017)

 

Çalışma Hedefleri

Milli takım ve 1. lig takımlarında görev yapmış, yurt içi ve yurt dışında spor organizasyonlarında görev almış, sporun en önde gelen hocaları ve yöneticileri ile uzun yıllar çalışma fırsatı bulmuş ve özel okulda öğretmenlik alanında tecrübeli eğitimcilerin birikim ve deneyimlerinden faydalanarak kendini yetiştirmiş bir eğitmenim. Tüm bu deneyimlerimi öğrencilerimle paylaşmayı hedeflemekteyim.

Celal KaçmazCelal Kaçmaz
Celal Kaçmaz
Okul İlkokul
Adı Soyadı Celal Kaçmaz
Branşı Sınıf Öğretmeni

Eğitim

Lise: Elazığ Atatürk Lisesi (1976)

Lisans: Sivas Eğitim Enstitüsü (1978)

İş Tecrübeleri

Kars Göle Çakıldere Köyü İlkokulu (1979-1983)

Sivas Suşehri Kuzuluk Köyü İlkokulu (1983-1986)

Kayseri Pınarbaşı Mehtiye Köyü İlkokulu (1986-1988)

Kayseri Pınarbaşı Karakuyu Köyü İlkokulu (1988-1991)

Kayseri Pınarbaşı Gebelek Köyü İlkokulu (1991-1992)

Hatay Antakya Orhanlı Topardıç Köyü İlkokulu (1992-1994)

Hatay Antakya Ataker İlkokulu (1994-1996)

Hatay Antakya Vali Teoman İlköğretim Okulu (1996-2010)

Özel Diyarbakır Dicle Fırat Koleji (2013-2017)

Eğitim Hedefleri

Çağdaş ve medeni toplumların, dünyayı tabiat bilimleriyle anlayan, matematik ile açıklayan, zengin kelime dağarcığı ile anlatabilen ve güzel sanatlarla estetik katabilen nesillerin omuzlarında yükseleceğin bilinci ile mesleğimi icra etmekteyim. Başarısız öğrenci yoktur, keşfedilmemiş yönleri olan öğrenci vardır. Bu yüzden hiçbir öğrencimizi geride bırakmadan, her gün hep birlikte yeniden öğrenerek gelecekte dünya vatandaşı yeni nesiller yetiştirmek için Dicle Fırat Koleji’ndeyim.

Çimen AltunerÇimen Altuner
Çimen Altuner
Okul Anaokulu
Adı Soyadı Çimen Altuner
Branşı Anasınıfı Öğretmeni

Eğitim

Lise              : Diyarbakır Kız Teknik Öğretim Olgunlaşma Enstitüsü Kız Meslek Lisesi

                       (2007-2010)

Ön Lisans     : Tunceli Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Çocuk Gelişimi Bölümü

                       (2010-2012)

 

Eğitim Hedefleri

Çocuklara kendi beceri ve yeteneklerini otonom bir şekilde keşfedip ortaya koyabilecekleri, özgürce kendi tercihlerini yapabilecekleri, özsaygı kazanabilecekleri bir eğitim modeliyle eğitim-öğretim vermekteyim. Çocuklar en iyi yaşayarak ve keşfederek öğrenirler. Bu nedenle onlara keşifler yapabilecekleri ve sürekli deneyimler kazanabilecekleri, kendi başlarına düşünüp, karar verip, üretebilecekleri en uygun bir öğrenme ortamını sunarak onların gelişimlerine katkılar sunmaktayım.

Devran BAYRAMDevran BAYRAM
Devran BAYRAM
Okul İlkokul
Adı Soyadı Devran BAYRAM
Branşı Rehberlik

Eğitim

Lise              : Süleyman Demirel Lisesi (2005-2009)

Lisans           : İnönü Üniversitesi, Sosyoloji Bölümü (2010-2014)

Pedagojik formasyon: İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi (2016)

 

Çalışma Hedefleri

Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık servisi çocukların okulda duygusal ve sosyal yönlerinin gelişimi, okul akademik başarıları ve genel olarak hayatta başarılı olmalarında önemli rol oynamaktadır. Kapsamlı bir okul danışmanlığı programı standartlara dayalı ve veri odaklıdır ve okulun akademik misyonunun ayrılmaz bir parçasıdır. Öğrencilerimin kendilerini keşfetme, geliştirme ve gerçekleştirmeleri, olumlu kararlar almaları için gerekli akademik, sosyal, duygusal süreçlerine katkı sunmak için çalışmalar yürütmekteyim.

Elif KolaçElif Kolaç
Elif Kolaç
Okul Fen Lisesi
Adı Soyadı Elif Kolaç
Branşı Türk Dili Ve Edebiyatı Öğretmeni

Elif Kolaç

E-posta           : elfkolac@hotmail.com

 

Eğitim

Lise                 : Eskişehir Öğretmen Okulu (1973-1975)

Lisans             : Eskişehir Eğitim Enstitüsü (1975-1979)

 

İş Tecrübeleri

Diyarbakır Merkez Akşam Ortaokulu (1979)

Diyarbakır Atatürk Lisesi (1981-1990)

Malatya Kız Meslek Lisesi (1990-1992)

Manisa Sart İlköğretim Okulu (1992-1998)

Sağlık Meslek Lisesi (1998-2000)

Özel dershane ve kolejlerde öğretmenlik (2000-2010)

İngiliz Kültür Okulları (2013-halen)

 

Çalışma Hedefleri

Bütünsel bir yaklaşımla ve her öğrencinin farklılıkları göz önünde tutularak yetiştirilen öğrencilerde en yüksek akademik başarıya kolayca ulaşıldığını deneyimleyen ve buna inanan bir eğitimciyim. Çocukların duygusal, bilişsel ve fiziksel gelişimleri göz önünde bulundurularak her birini ayrı ayrı değerlendirmeyi ve bu doğrultuda yetiştirmeyi hedeflemekteyim.

Felat S. ÖzerFelat S. Özer
Felat S. Özer
Okul Ortaokul
Adı Soyadı Felat S. Özer
Branşı Türkçe Öğretmeni

Eğitim

Lisans: Anadolu Üniversitesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü

Yüksek Lisans: Dicle Üniversitesi, Kürt Dili ve Edebiyatı

Doktora: Dicle Üniversitesi Kürt Dili ve Edebiyatı

Çalışma Hedefleri

Çağdaş, değişime ve eleştiriye açık, sevgi ve saygı ekseninde disiplini esas alan bir eğitim öğretim anlayışıyla süregelen öğretmenlik mesleğimin; İngiliz Kültür Koleji’inde en etkili bir şekilde icra edeceğimin inancı ve umudunu taşımaktayım. İnsan odaklı olan eğitim penceremden hareketle; öğrencilerim, velilerim, mesai arkadaşlarım ve idaremle tam bir uyum içinde; olması gereken en iyi, en güzel ve en başarılı öğrenci profilini oluşturmak hedefindeyim.

Türkçe dersimde; güncel hayata endeksli dilde, sözcükte, konuşma adap ve ölçülerinde mükemmel öğrenciler yetiştirmek esas önceliğimdir. Ulusal sınavlara, hazırlama ve motive çalışmalarımızda sorgulayan, ezberin kölesi olmayan, özgüveni yüksek ve tüm ezberleri bozan bir ‘Türkçe dersi’ işleme öğretme tarzımla öğrencilerimi hedefe kilitleme amacındayım.

Gönül KurtGönül Kurt
Gönül Kurt
Okul İlkokul
Adı Soyadı Gönül Kurt
Branşı Sınıf Öğretmeni

Eğitim

Lise                 : Diyarbakır Fatih Lisesi (2005-2009)
Lisans             : Muş Alparslan Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği (2010-2014)

 

 Eğitim Hedefleri

Öğrencilerimin bireysel ilgi ve gereksinimlerini dikkate alıp, bunu akademik başarı ile bütünleştirip, özgüvenli, mutlu ve çok yönlü bireyler yetiştirmeyi hedeflemekteyim. Bu hedefler doğrultusunda her zaman başarının yakalanabileceğine inanan ve bu yolda ilerleyen bir eğitimciyim. Yeni eğitim-öğretim yılında da öğrencilerimle başarılara imza atacağımızdan eminim.

Gülden AkbulutGülden Akbulut
Gülden Akbulut
Okul Ortaokul
Adı Soyadı Gülden Akbulut
Branşı Fen Bilgisi Öğretmeni

Eğitim

Bismil Lisesi (1997-2000)

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümü (2002-2007)

Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Matematik Tezsiz Yüksek Lisans Eğitimi (2009-2010)

Çalışma Hedefleri

Yenilikçi, araştırmacı, disiplinli bir eğitimci olarak çeşitli dershane, özel okul ve devlet okullarındaki 10 yılı aşkın deneyimlerimi Özel Diyarbakır İngiliz Kültür Koleji’ndeki öğrencilerimle paylaşıyorum. Öğrenci odaklı eğitim felsefesinden yola çıkarak çalışma arkadaşlarım, okul yönetimi ve velilerle işbirliği içinde sosyal, özgüvenli, araştırmacı öğrenciler yetiştirmeye çalışıyorum. Fen alanında uygulama ve laboratuar derslerinin öneminden hareketle teorik bilgilerin mutlaka deneylerle pekiştirilmesi, hayatla ilişkilendirilmesi gerektiğine inanıyorum. Alanımı ve öğrencilerimi çok seviyor, mesleğimi sevgi ile gerçekleştiriyorum.

Hasret CinaklıHasret Cinaklı
Hasret Cinaklı
Okul Ortaokul
Adı Soyadı Hasret Cinaklı
Branşı Matematik Öğretmeni

Eğitim

Lise                 : Ziya Gökalp Süper Lisesi (2010-2014)

Lisans             : Muş Alparslan Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik Bölümü (2014-2018)

Y. Lisans        : Muş Alparslan Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik Bölümü (2018-2020)

 

 

Çalışma Hedefleri

Matematik, bilimde olduğu kadar günlük hayatımızda karşılaştığımız sorunların çözümünde da kullandığımız önemli ve etkin bir araçtır. Bu nedenle; öğrencilerimi derslere aktif olarak katarak matematik derslerini yapılandırmacı yaklaşımla işlemekteyim. Çocukları daha yaratıcı, daha üretken, daha girişimci ve daha esnek düşünebilen bireyler olarak yetiştirmemiz gerektiğine inanıyorum.

İlknur Kılıçİlknur Kılıç
İlknur Kılıç
Okul İlkokul
Adı Soyadı İlknur Kılıç
Branşı Sınıf Öğretmeni

Eğitim

Lise                 : Diyarbakır Fatih Lisesi (1998-1999)

Lisans             : Doğu Akdeniz Üniversitesi (2000-2005)

 

İş Tecrübeleri

Kazım Karabekir İlköğretim Okulu (2005-2006)

100. Yıl ilköğretim Okulu (2007-2008)

Ankara Niğbolu İlköğretim Okulu (2009-2010)

700.Yıl İlköğretim Okulu (2011-2012)

Nuriye Çelebi İlköğretim Okulu (2013-2014)

Selahaddin Eyyubi İlköğretim Okulu (2015-2016)

Özel Okullar (2016-2020)

 

Çalışma Hedefleri

Yenilikçi ve disiplinli bir eğitmen olarak edindiğim deneyimlerimi çağdaş eğitim vizyonuna uygun Özel İngiliz Kültür Okulları'ndaki öğrencilerimle paylaşmaya azim ve kararlılıkla devam ediyorum. Eğitim felsefem öğrenci odaklı olup eğitimin bir ekip işi ve bütüncül yöntemlerle mümkün olabileceğine inanan bir eğitimciyim.

İlyas Esmerİlyas Esmer
İlyas Esmer
Okul Ortaokul
Adı Soyadı İlyas Esmer
Branşı Rehber Öğretmen

Eğitim

Lise: Fatih Lisesi (1994-1997)

Dicle Üniversitesi, Felsefe Bölümü (1994-1997)

Yüksek Lisans: Dicle Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü (Tezsiz) (2006-2007)

Sertifikalar

Temel Psikoloji

Aile Danışmanlığı

Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik

Çalışma Hedefleri

Özel Diyarbakır İngiliz Kültür Okulları'nda okuyan öğrencilerimin öğrenme süreçlerini takip ederek öğrenci, okul idaresi, öğretmen ve velilerimize öğrencinin akademik alanlarındaki öğrenme eksikliklerinin farkına varmalarını sağlamak, tamamlama ve destek çalışmaları yapmalarına rehberlik etmek, öğrencilerin TEOG, LGS ve diğer sınavlarda başarılarına destek olmak temel hedeflerim arasında yer almaktadır. Dicle Fırat'daki eğitim-öğretim sürecine paralel olarak öğrencilerin hayata hazırlanmaları, farkındalık geliştirmeleri, çözüm odaklı olmaları ve kendilerini tanımalarına destek vererek huzurlu, mutlu bireyler olmalarını sağlarken velilerimize, öğretmenlerimize ve okul yönetimine bu konuda destek olmaktayım.

İshak Işıkİshak Işık
İshak Işık
Okul Ortaokul
Adı Soyadı İshak Işık
Branşı Beden Eğitimi

Ünlü Antik düşünür Platon’a göre “zihinsel eğitim ve bedensel yetilerini en güzel bağlayan ve onları en ölçülü şekilde ruhun hizmetine sokan, tam eğitilmiş ve uyum sağlamış insandır”. Günümüzde de geçerli olan bu görüş beden eğitimi öğretmeni olarak benim de eğitim anlayışımı oluşturmaktadır. Beden Eğitimi dersleri çocukların bedensel ve iskelet sistemlerinin gelişmesine yardımcı olmanın yanı sıra çocukların birbirleriyle iletişim kurma becerileri ve sorumluluk edinme, kendine güven ve akademik başarılarını da birlikte getirmektedir.

Lisans: Dicle Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Meslek Yüksek Okulu (2009-2013)

Lisans: Anadolu Üniversitesi, Adalet Yüksek Okulu (2015-2017)

Kenan DumanKenan Duman
Kenan Duman
Okul Fen Lisesi
Adı Soyadı Kenan Duman
Branşı Kimya Öğretmeni

Eğitim

Lise                 : Elazığ Süper Lisesi (2000-2005)

Lisans             : Dicle Üniversitesi, Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi, Kimya Öğretmenliği Bölümü

                          (2008-2013)

 

İş Tecrübeleri

Özel dersane ve kolejlerde Kimya öğretmenliği (2013-halen)

Özel Diyarbakır İngiliz Kültür Koleji (2017-halen)

 

Çalışma Hedefleri

Toplumsal sorumluluklarının bilincinde, akademik çalışmalarda niteliği önceleyen, disiplinlerarası yaklaşıma açık, mesleki yeterlik ve etik sorumluluk bilinciyle öğrencileri yetiştirebilecek, gelişmenin yaşam biçimi olacağı, yaratıcı ve eleştirel düşünce biçiminin devamını sağlayacak hedeflere ulaştıracak bir vizyonla mesleğimi sürdürebilmeyi hedeflemekteyim.

M. Deniz YıldızM. Deniz Yıldız
M. Deniz Yıldız
Okul Ortaokul
Adı Soyadı M. Deniz Yıldız
Branşı Matematik Öğretmeni

Eğitim

Lise              : Diyarbakır Fatih Lisesi (1995-1998)

Lisans           : Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Öğretmenliği Bölümü

                       (1998-2003)

 

Çalışma Hedefleri

Matematik derslerini yaparak ve yaşayarak öğretme, çağın ihtiyaçlarına uygun, bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip eden, yeniliğe açık, sorgulayan nesiller yetiştirmeyi hedeflemekteyim. Öğretmenlerin öğrencilerin bilişsel yeteneklerini anlamadıkları takdirde etkili bir şekilde öğretemediklerine inanıyorum. Ayrıca eğer öğretmenler çocukların önceki biliş bilgisine yeni bir bilişsel yapıyı bağlayabilirlerse, öğrenciler bilgiyi temsil ettiği ilişkilerle daha fazla bağlantı kurabilirler. Bu nedenle öğrencilerimi her yönüyle iyi tanıyıp her birinin bireysel özelliklerine göre metotlar geliştirerek eğitim vermekteyim.

M. Sadık BirtaneM. Sadık Birtane
M. Sadık Birtane
Okul Ortaokul
Adı Soyadı M. Sadık Birtane
Branşı Matematik Öğretmeni

Eğitim

Lise           : Diyarbakır Ziya Gökalp Lisesi (1965-1968)

Lisans        : Diyarbakır Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik Öğretmenliği Bölümü

                    (1968-1971)

İş Tecrübeleri

Erciş Lisesi (1971-1974)

Diyarbakir Lisesi (1975-1976)

Silvan Lisesi (1976-1981)

Silvan Milli Egemenlik Okulu (1991-1993)

Ali Emiri Ortaokulu (1993-1998)

Diyarbakir dersaneleri (1998-2005)

İngiliz Kültür Koleji (2009-2020)

 

Çalışma Hedefleri

Yaklaşık 50 yıllık mesleki tecrübelerimi ve bilgi birikimlerimi öğrencilerime maksimum düzeyde aktarmanın yanı sıra topluma faydalı bireyler yetiştirmek ideallerimin arasındadır.

M. Vasfi HaymeM. Vasfi Hayme
M. Vasfi Hayme
Okul İlkokul
Adı Soyadı M. Vasfi Hayme
Branşı Sınıf Öğretmeni

Eğitim

        Lise    : Diyarbakır Silvan Lisesi

Lisans: Siirt Eğitim Enstitüsü

 

İş Tecrübeleri

Çorum İskilip Elmalı Köyü (1979 -1980)

Diyarbakır Silvan Kazım Karabekir İlkokulu (1980-1983)

Muş Varto Değerli Köyü İlkokulu (1983-1984)

Çanakkale Ayvacık Tuztaşı Köyü İlkokulu (1984-1990)

Diyarbakır Silvan Dutveren Köyü İlkokulu (1990-1992)

Diyarbakır Merkez Vehbi Koç İlkokulu (1992-2005)

Diyarbakır Merkez Mehmetçik İlkokulu (2005-2017)

Batman Özel Doğa Koleji (2018-2019)

Diyarbakır Koza Koleji (2019-2020)

 

Çalışma Hedefleri

Severek yaptığım mesleğimde geleceğe dürüst, bilinçli, sorgulayan, adaletli ve ayakları yere basan kişilik sahibi bir nesil yetiştirmek için öğretmenlik mesleğine gönül verdim. İlkokulda sınava yönelik eğitim çocuklarda strese ve sınavlarda yüksek puan alamayan çocuklarda başarısızlığa neden olmakta ve duygusal ve bilişsel gelişimlerini yavaşlatmakta ve hatta çocukların öğrenmeye yönelik arzularını azaltıcı bir etki olabilmektedir. Bu nedenle öğrenme merakını çocuklara aşılayarak işe başlıyorum. Belli bir disiplin çerçevesinde, eğlenceli ve katılımcı bir sınıf ortamında mutlu ve başarılı öğrenciler yetiştirmekteyim.

Mahir UğurMahir Uğur
Mahir Uğur
Okul Ortaokul
Adı Soyadı Mahir Uğur
Branşı Sosyal Bilgiler Öğretmeni

Eğitim

Lise           : Malatya Akçadağ Kepez Lisesi (1994-1997)

Lisans        : Malatya İnönü Üniversitesi, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Bölümü (2005-2009)

                    Yan Branş: Malatya İnönü Üniversitesi, Türkçe Öğretmenliği (2005-2009)

Y. Lisans   : Dicle Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Kürt Dili ve Kültürü Bölümü

                    (2014-2016)

 

Çalışma Hedefleri

Eğitim gördüğüm sosyal bilgiler ve dil alanlarındaki birikimlerimi, sınıf ortamında oluşturduğum katılımcı atmosferde, öğrencilerin bireysel farklılıklarını da göz önünde bulundurarak öğrencilerimi en donanımlı bir şekilde geleceğe hazırlamayı hedeflemekteyim.

Mehmet Emin ÜlküMehmet Emin Ülkü
Mehmet Emin Ülkü
Okul Fen Lisesi
Adı Soyadı Mehmet Emin Ülkü
Branşı Tarih Öğretmeni

Eğitim

Lise                 : Ergani Anadolu Öğretmen Lisesi (1994-1998)

Lisans             : 9 Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Sosyal Bilgiler Öğretmenliği

  (1999-2003)

 

İş Tecrübesi

2003 yılından itibaren farklı eğitim kurumlarında TYT ve AYT Tarih derslerine (9, 10, 11, 12 ve mezun) ve Ortaokul kısmında Sosyal Bilgiler derslerine aktif bir şekilde girdim ve girmeye devam ediyorum.

 

Çalışma Hedefleri

Öğrencileri okul ve hayata hazırlamak, yaratıcı düşünmelerini sağlamak, kişisel gelişimlerini sağlamak, bilginin uygulanmasını ve ömür boyu eğitim sevgisini teşvik etmek ve öğrencilerimin faydalı bireyler olarak yetişmelerini sağlamak istiyorum.

Meral KahramanMeral Kahraman
Meral Kahraman
Okul Anaokulu
Adı Soyadı Meral Kahraman
Branşı Çocuk Gelişimi Öğretmeni

Eğitim

Lise: Diyarbakır Süleyman Demirel Lisesi (2003-2004)

Lise: Diyarbakır Muazzez Sümer Kız Meslek Lisesi, Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Bölümü (2005-2007)

Ön Lisans: Siirt Üniversitesi, Çocuk Gelişimi Bölümü (2008-2010)

Lisans: İstanbul Üniversitesi Sosyal Hizmetler Uzmanlığı Bölümü (2018-devam ediyor)

Sertifikalar

Drama, Bilgisayar, İlk Yardım, İş Güvenliği

Çalışma Hedefleri

Araştırma, öz motivasyon, girişimcilik ve farklı yetenekler edinme konularında kendini sürekli geliştirmeyi amaç edinen bir eğitimci olarak çocukların kendi deneyimlerini ortaya koyarak öğrenmelerini önemsiyorum. Önceden hazırladığım öğretici materyaller aracılığıyla çocukların çevreyi tanıyarak, kavrayarak ve deneyimlenerek öğrenmeleri için teşvik edici aktiviteler sunmaktayım. Böylece mutlu, iç disiplini gelişik, bilgiye ulaşmayı ve bilgiyi kullanmayı bilen, kendine güvenen, yaratıcı problem çözme yetisi olan, sorumluluk sahibi ve girişimci çocuklar yetiştirmekteyim.

Nedit UçamanNedit Uçaman
Nedit Uçaman
Okul İlkokul
Adı Soyadı Nedit Uçaman
Branşı Sınıf Öğretmeni

Eğitim

Lise                 :   Diyarbakır Ziyagökalp Lisesi (1991)

Lisans             :   Mersin Üniversitesi Felsefe Bölümü (1999)

            :   Mersin Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümü (2000)

Y. Lisans        :   Mersin Üniversitesi SBF, Felsefe Bölümü, İngilizce Hazırlık

 

İş Tecrübesi

Mardin-Savur, Evren İlköğretim Okulu, Sınıf Öğretmenliği (2000-2001)       

Mersin, Ersoy İlköğretim Okulu, Sınıf Öğretmenliği (2001-2005)      

Diyarbakır Kervanpınar İlköğretim Okulu, Sınıf Öğretmenliği (2005-2013)     

Tunceli özel okul, Sınıf ve Satranç Öğretmenliği (2017-2018)       

Diyarbakır, Dicle Fırat Koleji (2019-2020)        

 

Çalışma Hedefleri

Kendini-yeteneklerini keşfeden, kendiyle ve çevresiyle uyumlu, adalet ve merhamet duyguları gelişmiş, derslerinde başarılı çocuklar yetiştirmeyi;

‘’Uygar Dünya’’nın bilim ve bilimsel bilgi anlayışını tanımış çocukların, merak etme, sorgulama ve araştırma isteklerini geliştirmeyi;

Analitik düşünme yetileri gelişmiş, ‘’neden’’, ‘’nasıl’’ sorularına, mantık ve bilim çerçevesinde cevaplar arayan bir nesil yetiştirilmesine katkıda bulunmayı hedeflemekteyim.

Özlem DenizÖzlem Deniz
Özlem Deniz
Okul Anaokulu
Adı Soyadı Özlem Deniz
Branşı Anasınıfı Öğretmeni - Diclekent Kampüsü

Eğitim

Lise              : Sultan Tatlıcı Lisesi (1999-2002)

Lise              : Olgunlaşma Kız Meslek ve Teknik Lisesi (2009-2011)

Ön Lisans     : Anadolu Üniversitesi, Sosyal Hizmetler Yüksek Okulu (2011-2013)

 

Çalışma Hedefleri

Öncelikli hedefim okulu çocuklar için samimi bir aile yuvası haline getirip her çocuğun bireysel becerilerine, ilgi alanlarına ve bireysel öğrenme hızına ve karakter özelliklerine uygun bir pedagoji ile yaşatarak ve deneyimleterek öğretmektir. Çocuklar seçimlerinde özgür, kendi hatalarını denetleyen olduklarında ve sosyal ilişkilerini kendileri kurduklarında mutlu ve başarılı olmaktadırlar. Her çocuk özeldir, tektir felsefesinden yola çıkarak çocukların özgür faaliyetine dayalı bir disiplinle ve şefkatle güçlü bir karakterde yetişmesini sağlamaya yönelik çalışmalar yürütmekteyim.

Perihan BaybaşınPerihan Baybaşın
Perihan Baybaşın
Okul İlkokul
Adı Soyadı Perihan Baybaşın
Branşı Sınıf Öğretmeni

Eğitim

Lise                 : Diyarbakır Ziya Gökalp Lisesi (1994-1998)

Lisans             : Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği (2001-2005)

 Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Zihinsel Engelliler Sınıf Öğretmenliği Eğitim  

  Programı (2009-2010)

 

İş Tecrübeleri

Diyarbakır Yıllarca İlköğretim Okulu (2005-2006) 

Van Mimar Sinan İlköğretim Okulu (2006-2007)

Van Dumlupınar İlköğretim Okulu (2007-2009)

Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezleri (2010-2018)

Özel Diyarbakır Dicle Fırat Koleji (2019-2020)

 

Eğitim Hedefleri

Çağdaş eğitimin gereklilikleriyle birlikte öğrencilerime kazandırdığım tutum ve davranışların yanı sıra her şeyin temelinde olan samimi ilişkiler için sevgiden güç alırım. Her öğrencinin farklı, farklılıkların da özel olduğunu hem veliyle olan ilişkilerimde hem de yaşayarak öğrenme misyonum dahilinde öğrencilerimle geçirdiğim eğitim-öğretim yıllarına yansıtmaktayım. Öğrenmenin sonsuz olduğunu benimsediğimden her zaman çevreden gelebilecek yeni uygulamalara açık olmakla beraber bu uygulamaları kurallar dahilinde sınıf disipliniyle birleştirmekteyim. Eğitimde öğrenci, veli ve öğretmen işbirliğine inanan bir eğitimciyim.

Perihan Gökçek DağPerihan Gökçek Dağ
Perihan Gökçek Dağ
Okul İlkokul
Adı Soyadı Perihan Gökçek Dağ
Branşı Sınıf Öğretmeni

 

Eğitim

Lise                 : Diyarbakır Erkek İlköğretmen Okulu

Lisans             : Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Eğitim Önlisans Programı

 

İş Tecrübeleri

Süleyman Nazif İlkokulu (1974-1975)

Gaziantep İslahiye Telli Köyü İlkokulu (1975-1982)

Gaziantep İslahiye Derviş Paşa İlkokulu (1982-1988)

Diyarbakır Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu (1988-1991)

Diyarbakır 5 Nisan İlkokulu (1991-1997)

Diyarbakır Diken Koleji + İngiliz Kültür Koleji (1997-2020)

 

Çalışma Hedefleri

Birikim ve deneyimlerle ördüğüm 46 yıllık öğretmenliğim boyunca çağdaş, vizyon sahibi, nitelikli, özgüvenli, özgür düşünebilen, sorgulayan, hedefleri olan ve mutlu nesiller yetiştirmeyi hedefledim. Bugüne kadar yetiştirdiğim öğrencilerim birçok önemli devlet kademesinde ve farklı meslek gruplarında yer almaktadırlar.

Resul ÜstünResul Üstün
Resul Üstün
Okul İlkokul
Adı Soyadı Resul Üstün
Branşı Sınıf Öğretmeni

Eğitim

Batman Lisesi (1976)

Mardin Eğitim Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Bölümü (1978)

Anadolu Üniversitesi, Türkçe Öğretmenliği Bölümü (2002)

İş Tecrübesi

Erzurum Tekman Merkez İlkokulu (1979-1983)

Erzurum Pasinler Yayladağ İlkokulu (1983-1988)

Erzurum Merkez İnönü İlkokulu (1989-1990)

Erzurum Hınıs Şanverdi İlkokulu (1990-1991)

Diyarbakır Kocaköy Suçıktı İlkokulu (1991-1992)

Ergani Ziyaret İlkokulu (1992-1994)

Ergani Kenan Evren İlköğretim Okulu (1994-1996)

Diyarbakır Vehbi Koç İlköğretim Okulu (1996-2005)

Diyarbakır Şair Sırrı Hanım İlköğretim Okulu (2005-2014)

Özel Diyarbakır Dicle Fırat Koleji (2014-2020)

Özel Diyarbakır İngiliz Kültür Koleji (2020-halen)

Çalışma Hedefleri

40 yıllık eğitimcilik deneyimimin Özel Diyarbakır Dicle Fırat Okulları'nda geçiren bir öğretmen olarak hedefim öğrencilerimi geleceğe taşıma sorumluluğu, evrensel değerlere sahip özgüveni yüksek bireyler yetiştirmek; yerel koşulları da dikkate alarak hazırlayacağım program ve projelerle, sorun çözen, toplumsal değerleri önemseyen insan tipi yetiştirmektir.

Mesleki Yazılar

Ekin Sanat, Berfin Bahar, Esmer Popüler Kültür Dergileri

Radikal Pazar, Gündem Gazetesi, Hürriyet Gazetesi, Ergani Haber, Yeni Yurt gazeteleri

 

Yayınlanmış Eserler

* Toplumsal Eğitimin Temel Kuralları (Eğitim sisteminin eleştirisi eleştirisi ve Çocuk Hakları)

* Zaman Pusuda (şiir)

* Deşifre Etme Yalnızlığımı (şiir)

* Son Yaprak (şiir)

* Ay Işığı Tanıklığı (Roman)

* Xewna Yarê (helbest)

* Pêkenokên Amedê (pêkenok)

Ruşen Yapıştıran Ruşen Yapıştıran
Ruşen Yapıştıran
Okul Anaokulu
Adı Soyadı Ruşen Yapıştıran
Branşı Anasınıfı Öğretmeni - Diclekent Kampüsü

Eğitim

Lise              : Muazzez Sümer Kız Meslek Lisesi

Ön Lisans     : İstanbul Üniversitesi, Çocuk Gelişimi Bölümü

 

Çalışma Hedefleri

Hedefim; her çocuğun kendine özgü akıl yürütme yollarını, algılama ve yorumlama farklılıklarını anlamak için özel bir çaba göstererek, çocuğun zihinsel, duygusal ve fiziksel katılımını sağlayacak ortam hazırlamak. Çocukları, öğrenme sürecine etkin katılması, bağımsız düşünebilmesi, kendisini ifade edebilmesi ve yaratıcılığını ortaya çıkarması için yönlendirmek yerine rehberlik edeceğim. Bu yaklaşımla desteklenen ve cesaretlendirilen çocuklar kendi potansiyellerinin farkına varacaktır. Ayrıca, iletişim becerilerini geliştirecek etkinliklerle çocukların akranlarıyla iletişimini güçlendirerek sosyalleşmesi için gerekli kolaylaştırıcılığı sağlayacağım. Yetişkinler ve ebeveynlerin destekleyici yaklaşımlarıyla da çocukların sağlıklı ve mutlu bireyler olabilmesi mümkündür.

Sefer ErsanSefer Ersan
Sefer Ersan
Okul İlkokul
Adı Soyadı Sefer Ersan
Branşı Sınıf Öğretmeni

Eğitim

Lise                 : Diyarbakır Endüstri Meslek Lisesi (1976-1979)

Lisans             : Ankara Eğitim Enstitüsü (1979-1981)

 

İş Tecrübeleri 

Çınar Halı Ören İlkokulu (1981-1982)

Dicle Yeşilsırt Köyü İlkokulu (1982-1983)

Mersin öğretmeni Yetiştirme Merkezi Kursu (1984-1985)

Artvin Boçka İlkokulu (1985-1989)

Gümüşhane Şiran İlkokulu (1989-1990)

Diyarbakir Vakif İkokulu (1990-1999)

Koşuyolu İlköğretim Okulu (1999-2004)

Yunus Emre İlkokulu (2004-2008)

Dicle Kent İlkokulu (2008-2009)

Özel Diken İlkokulu (2009-2010)

İngiliz Kültür Koleji İlkokulu (2010-halen)

 

Eğitim Hedefleri

Yenilikçi, araştırmacı ve disiplinli bir eğitmen olarak bilimsel düşünceye dayanan, kendine güvenen, sorgulayan, araştırmacı ve çağdaş öğrenciler yetiştirmek hedefimdir.

Serdar AyazSerdar Ayaz
Serdar Ayaz
Okul Ortaokul
Adı Soyadı Serdar Ayaz
Branşı Fen ve Teknoloji Öğretmeni

Eğitim

Lise                 : Ergani Anadolu Öğretmen Lisesi (1998-2002)

Lisans             : Dicle Üniversitesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği (2002-2006)

 

Çalışma Hedefleri

Fen Bilimleri programına uygun kazanımlar kazandırmanın yanı sıra bilimle özdeşleşen, bilimi deneysel yöntemlerle açıklayabilen ve teknolojiyi yakından takip eden bireyler yetiştirmeyi hedeflemekteyim.

Serkan ÇelebiSerkan Çelebi
Serkan Çelebi
Okul Ortaokul
Adı Soyadı Serkan Çelebi
Branşı Türkçe Öğretmeni

Eğitim

Lise: Yunuz Emre Lisesi

Lisans: Gaziantep Üniversitesi, Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü (2007-2011)

Eğitim Hedefleri

Öğretmen, öğrencilere ilham veren ve onları peşinden sürükleyen kişidir. Öğrencinin motivasyonunu arttırarak başarı düzeyini en üst seviyeye çıkarandır. Bir eğitimci olarak en büyük hedefim, bireysel farklılıklar taşıyan öğrencilerin kendilerini tanımalarını sağlamaktır. Kendisinin ve yeteneklerinin farkında olan öğrenci çevresine de farkındalık yaratır, özgüveni artar. Özel Diyarbakır İngiliz Kültür Koleji ailesi olarak temel hedefimiz; başarılı, üretken,sağduyulu ve kendine güvenen bireyler yetiştirmektir. Çocuklarımız bizim aynalarımız ve toplumun geleceğini belirleyen yeni kuşaklardır. Bizler, onları en iyi şekilde yetiştirme sözüyle çıktığımız bu yola haklı bir gururla devam etmekteyiz. Gülen gözlerle bakan çocuklarımızla hepinizi selamlıyoruz.

Sino Bewar TekbaşSino Bewar Tekbaş
Sino Bewar Tekbaş
Okul Anaokulu
Adı Soyadı Sino Bewar Tekbaş
Branşı Müzik Öğretmeni

Eğitim

Lise: Hakkari Gazi Mustafa Kemal Lisesi (2005-2009)

Lisans: Dicle Üniversitesi, Devlet Konservatuarı Ses Eğitimi Bölümü (2012-2016)         

İlgi Alanları

Klasik Gitar, Piyano, Şan Eğitimi, Perküsyon, Koro Şefliği

Yürüttüğü Çalışmalar

Yetenek Yarışmaları, O Ses Dicle Fırat Yarışması, Çok Dilli Korolar, Bilim Şenliği, 1. Sınıflar Okuma Bayramı Etkinlikleri, Yıl Sonu Koro Çalışmaları, Anaokulu Koro Çalışmaları

Çalışma Hedefleri

Özel Diyarbakır İngiliz Kültür Okulları'nda öğrencilerimi, çağdaş eğitim anlayışı çerçevesinde, müziğin geçmişten günümüze kültürel yapısı, diğer alanlarla ilişkisi; sosyal içeriği, psikolojik özelliği, eğitim niteliği konularındaki birikimlerle yetiştirmeyi ve geliştirmeyi, her çocuğun en az bir enstrüman çalmasını ve bilişsel, duyuşsal ve devinişsel alanlarda çocukları yeterli seviyeye ulaştırarak müziksel kişilik özelliklerini şekillendirmeyi hedefliyorum. Bireylerin ve toplumların icra ettikleri ve dinledikleri müzikler onların müziksel kişiliklerini ortaya koyar. Müziksel kişilikleri de toplumun bilim, teknik, sanatsal ve kültürel gelişmişlik düzeyini belirler. Bu önemli noktayı dikkate alarak Diyarbakır İngiliz Kültür Koleji'nde verdiğim müzik dersleri, kurslar ve koro çalışmalarıyla öğrencilerime özgün bir müzik kişiliği kazandırmayı amaçlıyorum.

Uğur KayırılanUğur Kayırılan
Uğur Kayırılan
Okul Ortaokul
Adı Soyadı Uğur Kayırılan
Branşı Fen Bilgisi Öğretmeni

Eğitim

Lise: Atatürk Lisesi (2002-2004)

Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Bölümü (2007-2011)

 

Çalışma Hedefleri

Fen öğrenen öğrenciler için yapabilecek en önemli şeylerden birinin, Feni mümkün olduğu kadar günlük yaşamla ilişkilendirmesi gerektiğine inanan bir eğitimciyim. Öğrenciler kendileriyle ilişkilendiremedikleri soyut konular karşısında ilgisiz olacaklarından derste başarıları da düşük olmaktadır. Deneyler ve diğer uygulamalı aktivitelerle sınıfta derslerin akıcı geçmesi sağlandığı gibi aynı zamanda öğrenciler bilim ile ilgilenmeyi ve uzun vadede öğrenmeyi sağlamaktadır. Son on yıldır özel okul tecrübelerimde öğrencilerimin laboratuar derslerinde çok daha iyi performans gösterdiklerini gördüm. Bu nedenle sınıfımda mümkün olduğu kadar çok sayıda uygulamalı çalışmalar yürütmeyi planlamaktayım.

Uğur KorkmazUğur Korkmaz
Uğur Korkmaz
Okul Ortaokul
Adı Soyadı Uğur Korkmaz
Branşı Basketbol Antrenörü
Veysel ÇakarVeysel Çakar
Veysel Çakar
Okul Fen Lisesi
Adı Soyadı Veysel Çakar
Branşı Fizik Öğretmen

Eğitim

Lise                 : Diyarbakır Birlik Lisesi (2003-2007)

Lisans             : Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fizik Öğretmenliği (2007-2012)

 

İş Tecrübeleri

Dershane ve özel kolej kurumlarında öğretmenlik (2011-2019)

İngiliz Kültür Okulları (2019-halen)

 

Çalışma Hedefleri

Eğitimin toplumsal sorunlardan uzak, kişileştirilmiş davranış olgularından ayrılmış, bir takım içsel görüşlerin çarkından sıyrılmış ve tamamıyla yenilikçi, taklit dışı bir eğitim felsefesinin öncülerinden olmak istiyorum. Buna bağlı olarak yeni nesillere teknolojinin ulaştığı boyutu kültürel farkı önemsemeksizin ruhunun derinliklerine işlemek ve buluş yöntemi aşılayıp, topluma faydalı birer birey olmalarını sağlamayı hedeflemekteyim.

Yusuf AyusYusuf Ayus
Yusuf Ayus
Okul Fen Lisesi
Adı Soyadı Yusuf Ayus
Branşı Coğrafya Öğretmeni

Eğitim

Lise                    : Diyarbakır Melik Ahmet Lisesi (2000-2003)

Lisans                 : Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi

                             Coğrafya Bölümü (2007-2011)

Pedogojik Formasyon: Siirt Üniversitesi Eğitim Fakültesi (2011-2012)

 

İş Tecrübeleri

Kahramanmaraş, Siirt ve Diyarbakır’da çeşitli dersanelerde eğitimcilik (2010-2015) 

İngiliz Kültür Okulları ( 2015-halen)

 

Çalışma Hedefleri

Topluma daha sağlıklı nesiller yetiştirebilmek adına eğitim camiasının verdiği çaba ve gösterdikleri fedakârlıklara idealist bir eğitimci olarak katkı sunmak ve coğrafyacı kimliğiyle yaşadığımız yerden başlayarak tüm dünyada daha temiz bir coğrafyada yaşam sürdürülmesine yardımcı olmayı hedeflemekteyim.